Azi am fost mai matinal. M-am trezit pe la doua. Am fost la Edy si am primit vestea cea mare, am avansat in zelist. Acum sunt peste Lory (in zelist). Apoi am plecat la emil unde am jucat Renţ. Devine jocul meu preferat, dupa, kems iar apoi poker. Dupa ce ne-a dat afara din emil am mers in curtea scolii sa jucam. Inca doua-trei zile si ma plictisesc si de jocul asta. Trist. Acum sunt acasa si ma plictisesc. Ma duc in camera sa imi instalez windowsul.

Un mic pact: Lory uite cum facem. Stau eu sapte zile peste tine in zelist, iar apoi te las pe tine sa treci deasupra. Vrei?

PS: Astazi Gigi Becali a implinit 51 de ani. La multi ani !!!

Un mic banc cu Becali:

Gigi Becalli intra intr-un magazin si intreaba “Bomboane este ?”Vanzatoarea ii raspunde “Bomboane sunt!” A doua zi, intreaba “Prajituri este ?” Vanzatoarea: “Prajituri sunt!” Intrigat Gigi se gandeste si isi spune “vanzatoarea asta vede ca nu spun corect si incearca sa ma corecteze”, asa ca a treia zi, cand merge acolo, intreaba: “Rahat sunt ?” Iar vanzatoarea: “Da esti!