Leapsa de la Corina.

1.Isi sarbatoreste ziua de nastere in aceeasi luna(si zi daca e cazul) cu tine: Edy, mama lui Edy, varul meu, matusa mea.

2.Citeste regulat presa: bunicul meu.

3.Are un frate si o sora: mama.

4.Stie multe despre geografie: Manu.

5.Este originar din aceeasi regiune cu tine: o mare parte din cei pe care ii cunosc

6.Prenumele incepe cu aceeasi litera ca al tau: Corina.

7.Ii place la nebunie ciorba de burta: mama.

8.Ii place muzica populara romaneasca: nimanui

9.Ii place sa pregateasca bucate: tata

10.Alearga periodic dimineata: nu cunosc.

11.A vizitat de 3 ori Castelul Peles/Bran: eu.

12.Citeste literatura artistica: doamna de romana

13.Merge regulat la teatru/cinema sau mall: nu stiu.

14.Cunoaste bine istoria romanilor: nu stiu

15.A calatorit prin toata lumea: nu stiu.

Ce leapsa naspa. De unde dracu sa stiu eu cine si ce face !?!