deci…imi place sa incep cu deci….m-a lasat sa postez eu,greseala lui…o sa-mi spun parea mea despre el…..cata…este persoana care se plictiseste cel mai mult…expresia lui favorita fiind” m-am plictisit’…desi,in ultima perioada am auzit-o cam rar…defecte…:-w..stie si el singur ce defecte are,stie k uneori isi poate impartati dragostea atat de frrrrrrumos,folosing organele genitale….:X:X cum sa nu-l adori?!…pe bune….; il cunosc de ceva vreme, desi la inceput nu aveam prea multe lucrrrrurrri in comun pe parcurs am descoperit atatea….unul dintre ele…folosea placa mai des decat mine,era mai obsedat de cum ii statea freza,norocul meu k s-a tuns…In rest…nu stiu….sunt constienta k stiu multe lucruri despre el, despre viata lui….dar cel mai tare lucru, cel p care singur nu-l pot  ingelege vreodata chiar dak mi-as pune toata mintea la contributie,este pc-ul…stie handikpatul asta si cel mai mic firicel ,pana si cel mai stupid progam…gen tera-giga-megab(stiu k nu e program,ma refeream asa ….):)))) da ….ce as mai putea spune despre el?as dori din toata inima sa-mi alung o nelamurire din suflet,ik mai sper k nu e homo,desi..imi demonstreaza asta mereu:)) vreau sa-l vad cu o prietena! cer prea mult??? imi place k mereu  ma suporta :))) pentru asta , ca om,iti trebuie multa rabdare si mult calm…stiu k uneori ma supar pe el din motive nesemnificative si chiar stupide,stiu k ma iubeste,sentimentul este reciproc(acum rade k un porc langa mine:X muie cata:X).Si in final…mi-a zis si el mie muie:))) deci ma iubeste:)))):X:X:Xasa…:)) da haide k ne-am distrat si noi..ajunge draq ….asa…pe cata puteti sa va bazati:)) k plm…e b@z@t,$ukr,7@l3ntat…pl@tin@t Haurit etc…::X:X:Xbye bye:X 

                                                                                                                                                                                                           by c.l.a.m.e.D.