Am revenit si eu….Dupa o lunga absenta, zic eu, dar am avut si ceva probleme de sanatate (a racit baiatu). Am avut o saptamana de cacat, luni, marti si ieri m-a durut capu ingrozitor, nu stiu de ce. Si cum nu ar fi fost deajuns azi am fost sa ma tund deoarece si pentru ca a zis bulangiu ala de doctor ( sa nu ma enervez ca il jignesc) ca am racit din cauza ca stau pana tarziu afara dezbracat (adica fara multe haine pe mine, aici m-am prins) si pentru ca ma spal in fiecare zi pe par si plec asa cu scalpul umed. Auzi si tu cica indicat este sa te speli o singura data pe saptamana pe par, da cum dracu mai bine nu ma spal deloc nu as fi singura persoana. In rest toate excelente. Am avut o saptamana nemaipomenita, dar inca nu s-a terminat, acum incepe plictiseala adevarata maine vin in Lehliu!

Concluzia:Bored